Wednesday, August 17, 2016

WTFish!! Tapi bukan salah ikan pun -.-

Menunggu lunch hour dengan penuh kesabaran didada walaupun perut takdalah lapar mana pun. Poyo gilaaa cakap tak lapar. Kang nampak lauk, nampak nasi, terus terbuntang biji mata. Hahaha! Terus senduk nasi, makan dengan rakus pastu membebel perut senak sebab makan macam tak pernah jumpa nasi sebulan. Padahal dua minggu je experience.

Kalau aku menunggu lunch hour atau waktu balik atau waktu-waktu yang boleh aku keluar dari office, itu bermaksud mood aku memang kelaut nak buat apa-apa. 

Mood lapar lagi! Hahah baru tadi bagitau tak lapar. Haaa booo lah pejah.. booo!!! Alaa biarlah, makan tetap makan. Kalau tak makan, nanti aku kempunan, aku kempunan lagilah membuak-buak perasaan nak makan tu. Pastu turun 5kg je punnnnnnnnnn~~

Tapi yang pasti mood aku sekarang memang kelaut disebabkan ada orang tu telah memperlekehkan aku dengan cara mungkin tak sengaja atau bergurau. Eh tapi dia tak gelak atau senyum. So tak bergurau lah. Dia serius. Ya, serius. Aku tak kisah, yang penting aku macam nak bagi satu sepakan padu kat dia tapi dia tua dari aku. Eh tua setahun je tapi bolehkan? Hmm aku angin ni angin!!
 
Aku tak pasti sama ada aku yang cepat sensitif ke atau orang-orang ni memang sengaja nak cari pasal dengan mood aku? Weh tak boleh ke cakap elok-elok atau erti kata lain, bertanya dengan penuh sopan? Takkan tu pun aku nak ajar? Adoii. Sakit hati betul. Kau tak tau, tak pernah aku sindir kau eh you tak tau ke ni semua ni? Takda okay. Sampai dekat aku, wow mulut macam nak kena cili sindir tu. Sakit pulak hati ni. Memang mencari nahas betul mamat lesung ni tau.

Dua hari lepas #mamatannoying1 pulak buat hal. Aku dah email semua artwork yang dia mintak on Friday. Boleh pulak Isnin dia call, tanya mana kerja dia. Hoii sakit hati aku. Pastu dari meja D, dia dah terjerit-jerit tanya artwork. WTFish!! Nampak sangat dia tak check emails. Cuba kalau aku yang tak check emails dia bagi, fuhhh mulut dia macam maknenek. Membebel non stop. Yelah bukan salah dia kan. Haaa salah dia, wahh pandai ni terus blah, terus oh bukan I punya, Dan punya. WTFish sekali lagi. Stress betul hati aku.

Bertambah-tambah tahap mengantuk aku sekarang. Nak balik!!!

5 comments:

  1. Replies
    1. lek lek dulu. kejap-kejap lagi kalau dah menguap buaya, baru kita cari tempat. Hahahha :d

      Delete
  2. rela...relax...jangan emo...tgk Cinderella seround lg..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emo lah sebab kena sindir! Ciskek betul Haaa ingat lagi pada bigbang?haaa dia lah ni!! :-t

      Delete
  3. Tactical X700 Flashlight

    Eliminate stress Stress related issues that can have effects on the value of life include depression, anxiety and high blood pressure. It is important to manage stress from its root cause to keep off such negative effects. Improve on sleeping habits Sleeping problems can affect your health and you therefore must find ways to improve your sleep. Quality sleep is better than quantity sleep as it will keep your performance levels high and hasten recoveries from an illness.

    http://quantumvisionsystemreview.org/fibrolief-support-formula-review/

    ReplyDelete