Thursday, August 18, 2016

Rindu.

Orang tua cakap kalau kita tak suka, janganlah sesekali sebut atau taip atau meluahkan dengan apa cara sekali pun. Haaa baru tadi aku bagitau yang setiap Khamis aku sibuk dan aku bagitau yang tengahari tadi yang aku sedikit sibuk. Haaa aku betul-betul sibuk sebenarnya ni. Serious aku tak main-main. Aku nak kena siapkan semuanya dalam masa hmm sejam lagi. Fuhh struggle lebih sikitlah sebelum balik ni.
 
Struggle lah sangat -______________________-
 
Haa esok, kalau nampak aku dekat mana-mana tegurlah. Wahh kau pejah, gelabah betul kau ni ...
 
Sebab aku struggle sangat sampai terlepas pandang satu kerja ni. Aku tak check pun dia ada dua muka surat. So mamat lesung dah suruh aku betulkan balik. Tapi tak susah pun. Jadi ....

Aku nak siapkan pape yang patut secara pukal ni. Jangan kacau aku.

Haa Ahad ni genap arwah pakteh 100 hari. Rindu pakteh. Kalau tak, hari-hari dengar dia menjerit, batuk annoying dia tu. Hmm rindu Y_Y

Dah lah, aku kena cekalkan hati. Jangan nangis. Jangan sedih. Kang kalau sedih, aku menangis. Bila menangis, aku lapar. Bila aku lapar, aku makan. Bila aku makan, aku mengantuk. Bila aku mengantuk, eh tidur lah lepas tu. Nak buat apa lagi? Takkan marathon satu Kajang pulak. Blerghhh..

No comments:

Post a Comment