Friday, August 26, 2016

In love with Toyohashi Pudding ♥

Hey it's FRIDAY people!!

Aku suka Jumaat. Kenapa? Takda jawapan, 그냥 .... sukalah Jumaat. Esokkan cuti. Eh aku macam kena kerja je? Tapi dekat group macam plan nak pergi somewhere. Oh no! Aku nak ikut !! Sebab aku tau tempat tu paling membahagiakan aku, lagi-lagi kalau adik-adik aku ada sekali yakni Achik, Zikri dan adik. Tapi tak semua ride adik boleh naik, so Zikri adalah harapan tapi dia tak balik minggu ni. Oh no lagi sekali !!

First of all, harini aku nak kerja lebih struggle sikit supaya aku dapat siap generate barcode yang berbaki lagi 168 ni. Nak siapkan pun boleh menangis. Bosan gila pandang dah.

Okay, pagi tadi aku breakfast nasi dan kari ayam kegemaran ramai. Family aku biasa dah pagi-pagi breakfast berat. Tapi pagi ni extra kegembiraan bila Achik cakap dia bawak balik pudding dengan roti dari tempat dia. Tapi bunyi pudding tu lagi menggegar jiwa kan?

kan?

kan? 

Hahahah!!

 


 

** Updated **

Baru je rasa strawberry flavor and guess what? Rasa dia macam kita makan yogurt strawberry! Rasa strawberry tu bukan je macam makan yogurt biasa tau tapi ada rasa buah strawberry tu sendiri. Eh of course lah rasa strawberry, takkan rasa orange pulak kan -.-' Adoii susahlah nak terangkan.  Anw rasa dia memang sedap. Rasanya sesiapa yang memang hantu yogurt khususnya strawberry, boleh try rasa strawberry pudding ni. Tapi jujurlah kan, lama-lama makan ada rasa muak lah walaupun sedap.

 

The best flavor!! Korang kalau jumpa KOMUGI , pleaselah beli chocolate pudding ni. Rasa dia langsung TAK MENGHAMPAKAN! Serious sedap nak mati. Aku dah plan nak order kat Achik lagi flavor ni sebab sedap sangat sangat sampai aku record masa makan tadi. Sedap sampai suap Achik sekali sebab harini birthday dia. Sedap tak terhingga sampai rasa nak menangis sebab ada satu je chocolate dalam peti ais. Sedap sangat sampai tak tau bila boleh rasa benda free lagi *okay ni jujur*


 

Ni antara flavors yang Achik bawak balik. Original flavor Achik tak bawak pulak balik. Dah habis kot. Oh aku nanti nak rasa yang strawberry pulak. Harap-haraplah rasa dia tak menghampakan dan expectation aku untuk strawberry sangat tinggi dan ditahap level yang sama seperti chocolate. Aku bukan pencinta green tea so I won't taste it. Hahah kesian kau, dianaktirikan oleh aku, penggemar makanan manis. Heheh ♥♥

2 comments: