Tuesday, August 23, 2016

Tiada ADAB !

Ha! 

Aku dah taip panjang berjela tapi aku padam, padam dan keep on padam. Sebab aku rasa sakit hati dengan seorang manusia yang sentiasa memalukan anak buah dia di khalayak ramai. Eh bodohlah!

Aku tak nangis. Aku tak menyampah tapi aku MELUAT. Aku harap menyampah dengan meluat maksud tak sama. Sebab aku tak menyampah pun, sebab aku meluat je. Aku meluat tengok manusia ni. Aku meluat tengok dia. Aku meluat tengok dia. Ya, tak salah baca. Memang tiga kali aku taip MELUAT dekat situ sebab aku memang totally meluat dengan dia. Okay lepas taip ni, baru aku ada rasa menyampah ya amat. Seriously aku MENYAMPAH, MELUAT dengan dia.

Kau dah pahal pagi-pagi nak test mood aku?!

Pagi-pagi dah buat aku menyumpah kau, maki kau semua!!

Seriouslah!!

Eh makin banyak pulak benda aku nak maki, menyumpah dia pagi-pagi ni. Macam dah berbakul-bakul perkataan maki kat kepala aku yang berebut nak aku sebut. pfft!!

Memang manusia satu ni, dia memang jenis tak reti cakap elok-elok, sopan agaknya? Memang dasar manusia yang sukakan perhatian betullah! Semua nak terjerit. Semua nak terpekik terlolong macam orang gila, macam orang hilang akal! 

Belajar tinggi-tinggi tapi sikap, adab HANCUR !!

2 comments: