Monday, August 29, 2016

25 KRU

Oh La La, Mahaguru, The Way We Jam adalah antara lagu fav aku. Eh aku ni membesar dengan lagu-lagu KRU okay. Cuma lagu-lagu KRU sekarang tak semua boleh masuk sebab tak fast beat macam dulu. Hmm kembalikan lah lagu-lagu macam Awas, Boom, dan semua yang fast beat. 

Haaa aku sangat memerlukannya sekarang demi halwa telinga aku!! Hahhaa. 

Aku kemas bilik haritu, tiba-tiba aku terjumpa gambar paling rare dalam album.

 

Ha rare tak gambar atas? Haha gambar masa KRU muda mudi, zaman kurus melidi. Zaman abg Norman masih rambut hm elok? Hahah. Zaman lagu apa, aku tak sure sebab masa ni aku baru umur 6 tahun (kalau tak silap aku). KRU, Aunty Zarina & Feminin datang rumah for my birthday celebration. Whoaa! Kalau diingat-ingatkan, ni kali pertama aku jumpa KRU. 

Second time masa dorang tengah hit lagu Jangan Lafazkan.


Masa tu poster gambar baby bertiga. *godek google* Ha poster ni aku cakap. Dorang siap tampal dekat kereta kembara. Waktu aku pergi rumah family dorang dekat Keramat, kereta tu ada and aku tanya

ni memang KRU ke?

Tak. Ni model je.
Kata abg Edry

Okay, untung bebudak ni. Hhahaa

Tahun ni KRU dah 25 tahun. Wahh sama umur dengan aku. Sebab tu aku cakap aku membesar dengan lagu-lagu dorang. Yang pasti aku yakin dorang pun tak ingat aku lagi. Yelah last aku jumpa masa 2004 kot. Sekarang dah 2016. Dah hmm 12 tahun. Aku jumpa dulu pun sebab dorang kenal arwah Ibu. 

p/s: lagu-lagu fav tetap ada dalam playlist aku.

No comments:

Post a Comment