Wednesday, August 17, 2016

Pengat pisang nangka tepung gentel idaman kalbu

Hahahahha aku masih tak percaya semalam aku blog non stop sampai tiga entry!! Seriously aku buat? Tapi semalam takdalah free sangat, sebab ada artwork carta ni ha. Siap bersambung lagi pagi ni tapi entah. Aku nak bebual, tapi takda sape nak join bebual. Nasib baik sangat-sangat yang aku ada blog. Haaa habis semua aku cerita. Nak tweet pun malas. Yang memerlukan cerita pendek dan ringkas, bolehlah. Tapi tetap tak puas sebab pejah kan gila kuasa. Nak taip panjang-panjang, walhal siapa je baca? Booooo!!

 

Ni sarapan aku pagi tadi. Eh dengan nasi lemak sebungkus. Beli untuk Adeeb, belikanlah untuk diri sendiri jugak sebab aku tau dengan bubur yang maha sedap ni tidak dapat cover tahap kelaparan aku yang super kuat melantak ni. Hehehhe. Ma buat. Aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gila. Sebab ma buat, pastu ada tepung gentel. Sedap oi. 

Alkisahnya, pagi tadi konon nak tolong. Aku dah set alarm 5:30am, pastu aku terjaga dan aku matikan jam dan OMG AKU TERTIDO sampailah aku sedar dah pukul 6am, terus keluar, tengok bubur dah siap -_-' Sorry ma. Memang dah niat nak tolong, tapi tertolong dalam mimpi rupanya. Ampun ampun.

Aku rasa sebab aku tido lewat kot semalam. Aku tak tau kenapa lately aku tido kemain lambat, padahal dah menguap macam buaya kelaparan, tapi mata mengada taknak tido. Haaa paksa jugak mata ni, baru tido. Sumpahlah aku macam bebudak yang kena paksa tido -.-''

Haa aku lupa something!! Assalamualaikumm gais~~ :')

Dahdah aku nak sambung buat artwork. Board kali ni panjang. Bila panjang amik masa, bila amik masa, aku cepat malas. Hahahah apa kejadah malas-malas tah? Sebab bila board panjang, nama pun banyaklah nak key in dalam board, pastu nanti ada je salah, ada je nak tambah itu ini. Haaa terus aku angin, terus aku meninggikan suara kepada orang-orang yang tak bersalah. Kesian mereka.

Kbai.

No comments:

Post a Comment