Wednesday, August 17, 2016

Murung pahal?!

Aku tengah buat artwork sambil baca blog Nurulism sambil makan kerepek tiram ni ha. Sedap. Nipis, rangup, haishh sedap. Makanan apa yang tak sedap ditekak pejah? Eh ada ok. Ada. Kau jangan ingat aku jenis mente ni tak tau menilai makanan. Kalau engkau berfikiran macam tu, haaaaaaaaaaaaaa kau silap 100%!! Percayalah. Hahah

Grrr, aku kehabisan point nak bermadah helah kat sini. Serious. Takda benda dah. Mata ni asyik pandang desktop kanan bawah. Bila nak 6:30pm ni? Bosan tau bosan! Aku dengan Wawa dari pagi 

bosan .. bosan.. bosan ... murung.. murung.. hahaha saiko apa masing-masing -.-

Secara jujurnya, aku dah rasa bosan dari tadi. Dah beberapa hari aku tak turun petang. Bukan sebab takda benda nak buat tapi lebih kepada malas. Hahah malas dengan pejah berpisah tiada. Shir cakap banyaaaaaaaaaaaaaaaaaak documents kat bawah. Esok jelah kutip satu-satu. Sekarang malas. Sekarang nak tidur. Sekarang macam nak makan yong taufu. Eh? tetiba sangat.

Oh Yong ada cakap usually buah-buahan dekat Korea mahal. Eh yeke? Aku tak tau sebab tak pernah jejak sana lagi. one day. one day. 

Aku rasa macam nak tukar semua benda dekat template tapi tulah malas. Aku dah tukar sikit-sikit je ni. Hmm haaa malas-malas. Okay barang adik-beradik aku dah dapat. Tak sabar nak membuat edaran seperti Bolt kepada mereka bertiga. Eh termasuk akulah. Kata adik-beradik. Aku kan kakak mereka. Hehehe

Dah lah. Cerita pun dah campur carca merba ni. Mengundang marabahaya betullah!

No comments:

Post a Comment