Saturday, October 26, 2013

Separuh hari terasa dunia ni aku punya!

Assalamualaikum.

Hahha jangan terkejut lagi eh pepagi ni nampak aku up entry. Ha jangan nak gelak sangat baca tajuk aku yang vavavoom poyo tu. Saja nak mempoyokan diri dihari Sabtu yang sejuk lagi mengantuk ni. Llalalaaaa. 

Saja nak up satu entry sebelum memulakan kerja. Ya aku kerja harini. Pertama kali you'alls! Excited tu takdalah tapi aku orang kedua jugaklah datang selepas manager Dept. Transport. Hahhaa!


Aku memang dah bajet aku akan lewat masuk harini sebab aku gerak dari rumah around 8.30 macam tu. So dah redha dah masa on the way nak ke office. Aleh-aleh boleh terawal 15mins pulak. Hahha. Contoh pekerja cemerlang :)

Memandangkan aku banyak kerja nak buat sebenarnya, jadi moleklah aku undurkan diri. Aku nak siap awal then boleh blah. Harini aku kerja sambil bayangkan McWrap. Serious aku mula bayangkan. Bestnyaaa kalau dapat McWrap sekarang. Hhehe.

Officemates baru masuk dan dorang terkejut aku dekat office. Good tak payah nak terkejut sangat ye wahai rakan sepejabat. Lalallalaaa

Okbai.

No comments:

Post a Comment