Friday, October 4, 2013

Kalau tak drama, itu bukan adik

Assalamualaikum.



Apa yang ditenung adik tu? Setiap hari dia akan tenung longkang tu kalau korang nak tau. Motif dia tengok longkang tu satu je, ye takda dua mahupun tiga. Hahha okay tak kelakar. Dia macam peliklah ada air dekat situ. Semalam je kat situ macam dah kering. Pagi tadi, melimpah air dekat longkang tu. Korang boleh tengok sendiri kan? Ha itu je motif adik tengok. herhehrherr.


Bila disuruh posing, ha mulalah macam-macam gaya dia buat. Yang ni, dia dah buat gaya lain, tak sempat aku nak picit punat (rare gila guna perkataan punat instead of button), dia dah tukar gaya lain. Takpe, aku tetap letak gambar ni dalam belog. Hehe. Tunggu Achik lambat giloss masa ni. 


Dari hari apa ntah, dia ada cakap dengan aku yang kawan tadika dia ada bawak buku ultraman kot dekat sekolah. Ha taknak kalah, dia bawak jugak harini. Heh! Padahal hari-hari dia nak bawak tapi aku takutkan dia dengan guna nama busu aku. Hahah terus simpan balik. Entah macamana harini boleh terlepas pulak. Takpe, asalkan dia tak berdrama dekat depan pintu. 


Masa ni aku rasa aku tinggi sangat ! Hahhaa dah cuba kebawahkan camera, tapi rasa macam tinggi jugak. Tu gambar macam tak center. Nasiblah eh dapat kakak abang tinggi. Tak lama lagi dia pun tinggi jugak ni. Zikri pun dah nak lepasi ketinggian aku dah. Habislah aku jadi katik lepas adik-adik membesar :O taknak!!


Fav gambar aku ni. Macam cantiklah. Dinding tu boleh buat wallpaper nak bergambar okay. Hehhe. Apasal awak tutup mata dek oi? Tengok dah tak nampak mata awak. Takpe, kakakmu ini tetap masukkan gambar ni dalam belog. Jangan risau. Hehehe


Ni acah-acah nak posing silang kaki lah. Kan trend sekarang, so dia nak jugek lerr. Hhahaa tapi macam tak jadi. Kau tengok, tinggi benar dia silangnya. Nasib tak jatuh, kalau jatuh, dah berdrama lagi. Hhaha. Mood dia okay pagi tadi. Suap dia mee goreng yang super marvelos ma buat, lagi-lagi dalam tu ada sotong dengan fish cake/ball , lagilah dia menggila. Kesukaan kan. Terus makan dua kali tambah. Eh ke aku yang tambah dua kali tu? ahh lantak, yang penting kami berdua kenyang. hewhewhew.

Happy weekends uolls!

No comments:

Post a Comment