Wednesday, October 23, 2013

AF2013 - Aisyah Aziz (Week6)

* Iklan tidak berbayar nak lalu sekejap *

AFUNDI3/5/10/20AISYAH dan hantarkan ke 32777


Minta maaflah sebab tak update untuk minggu lepas. Kekangan masa menyebabkan tak dapat update, dengan kesihatan yang tidak bagus tapi sekarang alhamdulillah dah sihat, syukur. So kita update terus cerita konsert keenam yakni Ahad lepas. Okay? Senang! Benda dah lepas usah dikenang gitu. hahhaa.

Minggu keenam, Aisyah membuat persembahan dengan lagu Ikut Rentakku oleh Jaclyn Victor. Walaupun mengalami kecederaan dibahagian kaki tapi dengan semangat, Aisyah berjaya membuat persembahan yang menarik semalam. Alhamdulillah syukur.



Aisyah ada juga mencuba untuk berdirii tapi tak lama. But it's okay. Ada effort dekat situ. Bangga dengan semangat Aisyah untuk minggu keenam ni. Dari persembahan solo hinggalah ke menuju puncak, semua dia turut serta. Congrats girl! 


Perkembangan lain, hmm tak tau lah kenapa dengan Suhada Ahad lepas. Aku rasa persembahan dia slow sangat. Macam boring. Sorry to saylah, aku tak suka persembahan Suhada semalam. Thanks Zizang sebab kutuk tv rumah ai ! Mung Kejam T__T. Overall yang lain, semua okay.

Dukacita dimaklumkan bahawasanya Irmisa diundi keluar. I'm sure ramai yang tak setuju dengan keluarnya Irmisa. But girls, don't worry. Rezeki ada dimana-mana, Insyaallah :) 

Lagu untuk minggu ketujuh (Minggu Duet) :)

Sembunyi Misha Omar ft Andy Flop Poppy

Jom semua pakat-pakat AFUNDI Aisyah ^^
AFUNDI3/5/10/20 AISYAH dan hantarkan ke 32777

#TeamEsah #TeamAisyah #Aisyahaf2013


.

KONSERT MINGGUAN

Setiap Ahad - 9 Malam

AF BUZZ, DIARI AF DAN TGIAF

Setiap Isnin hingga Jumaat – 9 Malam

No comments:

Post a Comment