Wednesday, October 23, 2013

Aku dengan Batman bukan saudara :D

Assalamualaikum.



Gigih aku bawak balik semua artworks. Nak kejar dateline punya pasal. Penat ooo. Aku mengantuk gilaa sekarang ni. Bahu lenguh gilaa. Dapat urut, sedap ni. Heheh macam orang tua dah aku rasa =___='

Sekarang ni masa lunch untuk dept lain. Dept aku dah habis rehat dah tapi aku tengah ambil mood nak buat artworks ni. Heheh. Biasalah nak buat artworks ni kena ada mood yang betul, baru menjadi. Tak caya tanya Nora? EH? Aku kalau melalut memang macamni (merujuk gambar dibawah)

Batman pun sokong aku :D hahaa

Waktu aku belajar dulu, untuk amik mood ni senang je caranya. Aku akan buat lawatan ke cafe/koperasi untuk membeli belah dekat sana. Lepas tu, baru terhegeh-hegeh masuk studio sambung buat artworks semua. Hhaha. Baru animasi. Animasi sangat. Puihh! So memandangkan office aku takda cafe mahupun kedai runcit berdekatan, jadi laci aku memang kena ada stock makanan untuk aku. Tapi takdalah banyak sangat macam kat kedai tu. 


Ni je yang ada buat masa ni. Nutries tu paling lama dalam laci. hahaa

Kalau takda barang makan ni, otak aku boleh jem sekejap. Tak boleh jem lelama kang aku yang angin. Hahhaa! Aku takdalah melantak sekali harung semua ni dalam masa satu hari. Ikutlah. Kalau boleh tahan, aku tak makan. Aku syak sejak ada makanan-makanan ni, berat badan aku naik menggila okay. Aku pun tak tau macamana terjadi. Sebab hari-hari aku naik turun tangga, jalan kemain panjang dalam office. So takkan takda effect? I is hairann -.-'

Dah beribu kali aku ajak Achik pergi jogging. End up, non adooo aku jogging. Kadang-kadang aku rasa timbang tu rosak. Hahah! Semua aku nak salahkan :D Nasiblaa. Okay mood nak datang ni, esok kena hantar draf keybox. Petang ni ada tiga artworks nak kena submit. Ahhh mak stress nok !@#$%^&*

kbai.

No comments:

Post a Comment