Sunday, October 6, 2013

Page yang hening. Hening sang at!

Assalammualaikum

Hai korang! Bila korang terbaca belog ni dan nampak ia terupdate pada hujung minggu, haruslah diingatkan bahawasanya si penulis belog yakni aku, sedang cuba untuk hilang bosan ataupun idea tengah mencurah-mencurah ke ladang gandum. Hahhaha. Okay memain je.

Aku dekat rumah nenek ni dekat Sepang. Baru lepas 'shopping' aiskrim dengan sepupu-sepupu kecik. Walaupun aku tak berapa rapat sangat tapi aku cubalah jadi kakak sepupu yang penyayang dan baik hati. Hahahaha marilahh lempang muka aku sedass! Heheh. Lepas 'shopping' aiskrim, memasing buat hal sendiri baliklah. Main kat luar dengan geng seusia. Aku? Duduk dekat ruang tamu je mengupdate ni.

Oh malam ni konsert #AF2013 untuk minggu keempat. Jangan lupa tengok ok.

Kbai.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment