Monday, April 30, 2012

Keputusan


Mood : resah gelisah nak jumpa bos.
Tahap kesihatan : 40% kurang sihat.

YES sepatutnya harini menjadi hari terakhir saya di office tapi disebabkan permintaan, makanya saya akan stay disini sampai ke tua -.- DAMN! Tak suka langsung situasi macam ni. Dengan nak buat satu keputusan yang paling berat untuk tahun ni, sepatutnya saya demam jadi tak payah nak fikir pasal keputusan tu. Ermm..

Sampai sekarang, saya masih tak tahu adakah keputusan tu adalah yang terbaik buat saya? demi inpian dan raya yang bakal tiba, saya mengambil keputusan untuk (sila isi tempat kosong dengan jawapan yang paling bernas). 

Saya benci untuk membuat keputusan! Mengapa manusia perlu membuat keputusan? Arghhhh benci doe -.-‘ sumpah tension. Dengan keadaan diri yang tak stabil dari Rabu lepas, keputusan ni adalah paling terbaik rasanya. MUNGKIN?! *bunuhdiri*