Monday, February 20, 2017

Sambal Garing Che' Nor !

Assalamualaikum.

Ok guys, ni bukan post paid review ke apa eh. Dah berapa kali aku bagitau yang benda sedap, benda best pasti PASTI aku akan share dengan korang kan? Ok guess what, aku ada barang baru! Baik punya! Second purchased Rabu lepas, lima bekas terus ma suruh beli. Yes! Marilah makan sampai lebam. Eh tadi kata nak bagitau kan? Okok aku bagitau..


Mempersembahkan ....




Sambal Garing Che' Nor !

Memang tiptop, sedap, marvelous lagi rangup nyumnyumnyum! Memang sekali masuk dalam mulut, eh terus letup-letup tarik-tarik baju sebab Ya Allah sedapnyaaaa!!! Hahaha ayat pejah sekarang memang terbaik! HAAHHAHA.



Tengoklah ni. Sedapnyaaaaaaa. Rangup gila weh ikan bilis tu. Kalau ratah macam tu, eh macam makan keropok je weh. Krap krup krap krup gittewww. Tapi serious sedap. 

Ada ke benda sedap, aku tak share dengan korang? Takda kan? So bila dah sedap, kena share, bila dah share, eh tak reti ke nak beli and rasa sendiri kenikmatannya tu?

Korang boleh click Sambal Goreng Che' Nor ataupun whatsapp 0166653367 untuk respon yang lebih pantas dan tangkas. Kat fb page tu korang boleh tengok stokis yang berhampiran dengan korang. Jadi lebih cepatlah korang dapat rasa. Ye dak? 

Selamat mencuba korang!

p/s: berapa kali aku taip perkataan sedap tah -.- haa sedap sangat.

2 comments:

  1. UNTUNG LA MAKAN BENDA SEDAP JE SKRG!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleeeehh ckp orang. Dia tu, untunglah asyik travel je!!!!!! Hmmm..

      Delete