Friday, February 10, 2017

Hokkaido Baked Cheese Tart vs King's Egg Tart

Assalamualaikum.

Hi! Ok malas nak cerita banyak, kita straight to the point je. Tak payah nak lalu simpang sana simpang sini. Araso?

Okay, as korang tau, aku adalah penggemar makanan sedap. HAHAHA. Tak sedap, buat apa nak kecoh, ye dak? Tapi selalunya sedap tak sedap aku tibai je. Tapi bila sedap, haruslah habis makanan tu. Haaa ok, ni dah simpang sikit ni. Kita kembali ke jalan asal.

Kan sekarang musim Hokkaido Baked Cheese Tart kan? Dah lama dah orang bercakap sana, bercakap sini pasal cheese tart and guess what, baru semalam aku dapat rasa. Ingat nak beli semua flavors yang ada which is original, chocolate and durian tapi first time kan? So tak payah mengada nak tamak bagai. Beli dua original, cukup!


Yes, dah selamat satu dalam perut. Okay, pada aku cheese tart ni sedap. Sedap sangat tapi TAPI TAPI tak kena dekat tekak aku. Cheese dia banyak gilaaaaaaaaaaa weh! Boleh membawa kepada muntah berjemaah dalam toilet. Hahahaha. Tapi aku suka tapi aku tak akan makan banyak. Eh nak habiskan sebiji pun macam bercinta. KAHKAHKAH! Tapi puas hati lah. Sedap kan?! See cerita pun pakai simpang sana simpang sini. HAHAHA. Senang cerita cheese tart ni SEDAP!


Haaa cheese dia melekat pulak dekat paperbag. Nampak tu, cheese melimpah ruah weh! Peminat cheese confirm suka gila ni. Hmm tapi bukan aku. Aku senang muak. HEHEHE. Go lah try!


Tetap menjadi pilihan aku selama-lamanya. Hi King's egg tart !! Lama tak jumpa awak. Sorrylah saya dah lama tak pergi King's tu. Tesco selalulah pergi. Nak pergi side King's tu yang bercinta sikit. Muehehehee. Nanti kita jumpa, saya beli and makan awak ok? 

Dah bye!

2 comments:

  1. dia mmg sedap tapi akak pun x suka...sbb terlalu rich sangat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KANNN!! Fe pun tak gemar pasal tu lah. Dia sedap je, tpi makan satu pun dah rasa muak membara! HAHAHHA

      Delete