Wednesday, February 15, 2017

Karipap Pusing Idaman Kalbu

Assalamualaikum.

Weh! Aku dah lama gila teringin nak makan karipap pusing. Macam dah lama tak makan. Tapi tak semua orang jual karipap pusing ni. Macam limited gila. HAHAH. Yang limited lah aku suka. Sebab eh sedap kan? Rangup diluar lembut didalam gitu. Muahahhaa pejah dan makanan berpisah tiada ^^

So semalam masa baru turun dari tangga, tiba-tiba bumped into baba. HAHAHA ye aku terserempak dengan bapak sendiri. Terkejut akak uolls. Ingat baba dah pergi kerja. And baba bagi satu bungkus kuih. Eh bila intai, ohmaigad! Karipap pusing weh. KARIPAP PUSING!!! Terus macam ba, thank you ba!! Sedapnyaaa. So baba suruh amik 4 biji dari 5 biji yang baba beli tu. Eh takpe, nak banyak-banyak buat apa en? So bagi baba 2, aku 3 biji. 

Ok, ke tempat kerja lah aku. Nasib baik sempat masuk sebelum 830am. Fuhh tarik nafas lega. Pheww~~


Sebelum makan, amik gambar dulu. Bahan bukti. HAHAHA. Rapuh weh, rapuh. Sedap!


Inti yang padat. Wow! Ini baru dinamakan tak kedekut! Penuh, gemuk karipap tu. Weh kalaulah inti dia sardin siap dengan cili api, mesti lagi sedap, marvelous! Nyum nyumm.. HAHAHAHAHAHAHHAHAA ayat aku -.-'

Dah lah. Aku ada dateline untuk barcode. Aku nak sambung buat kerja.
Kenapalah makcik kat corner nak masuk rumah tu tak meniaga waktu pagi? Dia punya sardine roll sedap weh!! Pedas gilaaaa sebab ada cili api!! Haaa teringin..

No comments:

Post a Comment