Monday, February 13, 2017

Good luck pejah!

Assalamualaikum.

Baru selesai semua artworks dan beberapa kerja yang lain. Fuhh harini agak produktif. Tenangkan diri pun sekejap and on time not as usual. HAHHAA. Nampak sangat suka curi tulang. Eh bukanlah, cuma nak rehatkan badan dari duduk, duduk dan duduk tanpa bangun-bangun ni.

Buat masa ni, artworks semua dah selesai dibuat. Tinggal barcode je yang masih tergendala. Ya, masih dalam mood barcode ye kawan-kawan semua. Sampai aku sendiri tak tau bila nak siap. Aku dah taknak tengok barcode ni by puasa. Semoga dapatlah aku siapkan sebelum aku ditanya
You dah buat sampai mana?
Haaa soalan terpaling cepumas sejak aku buat barcode. Dah nak gerun weh bila soalan ni terkeluar dari mulut-mulut orang yang berkenaan. Gila betul. Tapi takpe, aku akan cuba merajinkan diri untuk menyiapkan tugasan ni.

Oh ya, aku baru je mendapat satu perkhabaran (tak pasti khabar baik atau menakutkan) iaitu aku akan kembali bersama-sama dengan team lama aku. Haa poyolah team lah sangat. HAHHA. Tapi yes, aku taip team cukuplah eh. Buat apa nak huraikan kat sini pun? Hehehe. So aku akan start 'duduk' dengan team ni bermula bulan ni. Fuhh sangat gerun ok bila duduk dalam team ni. Bagi aku team ni sangatlah mencabar. Serious!

Tapi takpe, kita cuba lagi. Mana tau kali ni much much better dari mula-mula aku join team ni? KAN?

Ok, aku nak balik dah. 

Bye!

No comments:

Post a Comment