Friday, October 14, 2016

Soya milk, FINALLY!

Selamat Pagi. Assalamualaikum.

Jap jap, nak gelak. HAHAHHA!

Acah-acah lah semalam nak boikot 7eleven kan? Nan adoooo. Malamnya, teman baba pergi klinik, singgah 7eleven beli air soya. FINALLY!


BIG YEY!!


Sedap weh. Tapi macam biasalah, rasa tak cukup. Tapi bersyukurlah. ㅋㅋㅋㅋ 

Oh atok nenek ada dekat rumah. 

Dah, aku mengantuk ya amat ni. Semalam tidur tak lena plus dapat tidur pukul 4:30 am je, tu pun paksa tidur. Lepas tu kejap-kejap terjaga. Yelah, tidur dekat bilik Achik en. Bukan tempat kita, jadi tak selesa. Wah wah demand kau pejah -.- Tapi entahlah, aku rasa penat sangat. Dengan tidur tak tak cukup, bahu kemain sakit gila ni. Dah pakai pain relief patches (barang yang tergolong dalam RM41 tu lol) pun tak elok-elok jugak ni. 

Semalam ada kakak tukang urut ni datang rumah, nak mengurut atok, nenek dengan ma. Haa aku takdalah sibuk nak urut jugak. Ishh macam segan takut semua adalah. Hahah biasalah poyo kan pejah T_T

Basically pagi ni aku takda kerja pun. Eh ada, tapi belum masanya lagi untuk bertindak. Hhaha. Dah, aku nak pergi pantry. See ya!

1 comment: