Monday, October 24, 2016

LAM to the BAT. LAMBAT.

LAMBAT !!!!


Tapi managed masuk office sebelum 9am. Semua sebab hujan secara tiba-tiba dan agak lebat. Nasib baik ada few colleagues yang sangkut dengan jammed jugak. Kalau tak, malulah kau disitu Pejah ㅜ_ㅜ

Sempatlah breakfast dekat rumah. Eh padahal hari-hari sempat je breakfast. Ohh perut tak best harini. Dari 4:30am sampai lah sekarang. Sakit weh ㅜ_ㅜ Aku ingat nak mc je tadi tapi ahhh macam naik lemak pulak, last week Isnin mc, takkan harini nak mc jugak. MC hari lain lah pulak. EH? HAHAHHA.

Kalau aku dah update blog itu maksudnya aku takda kerja sangatlah. Hehe. Kejap-kejap lagi je nak turun bawah, collect semua papers, passing papers, passing documents. Haa pokoknya semua bendalah nak passing bila waktu pagi. Everyday routine. So pagi dalam pukul 10am tu quite busy. Lepas dari 11:30am, selalunya dah free. Jadi nak ajak aku skype ke hangout ke twitter ke apa, yaa silakan ..

Aku ada kerja nak buat sebelum turun. Lepas tu nak siapkan kerja yang konon sikit tu, lepas tu macam biasa, barcodes sampai lebam pastu lunch pastu cuci mata kat internet pastu makan pastu makan pastu makan lagi sampai rasa nak lempang diri sendiri sebab makan non stop. Heheherghhh biasalahkan.

Dah lah pakai shawl lilit macam keknis, lepas tu lupa nak buat hair bun -.- Dah aku nak pergi buat hair bun. 

Eh padahal nak cerita pasal aku lambat je. Bye.

No comments:

Post a Comment