Thursday, October 27, 2016

Happy Vibes

Assalamualaikum.

Good Morning everybody! Weee~~ I is happy. 



Cause?

Tengoklah gif Yong menari tu dah cukup buat aku happy tak terkata. Ehcehh pahal poyo sangat ni? Hmm.. HAHAH. Sajalah nak happy sebab dah hari Khamis and aku boleh ingat esok cuti. HAHAHA. Kemain awal nauuu nak cuti. Aduhh mengantuk weh. Padahal aku tidur awal ok semalam. Pelik en? Badan aku asyik letih je. Nak kena urut ni. Ecehh ayat orang kaya sangat. HAHAHAHA



Goshh rindunya nak tengok drama ni lagi. Dua hari lepas dah tengok satu episode sebab haa tak boleh move on. Habis, takkan malam ni nak tengok lagi? Hmm.. Malasnya. Oh lupa, dalam phone ada tiga episode akhir. Takpe kita tengok tu je sampai lebam. Heheh.

Bila nak move on tah dengan cerita ni.. 

Basically aku tengah buat barcode sekarang. Yahh masih ada cerita barcodes sampai aku selesai buat. Jadi nasiblah. Aku ada lagi sejam nak tunggu 9:45am. Nak turun, collect papers. Lepas tu sambung buat barcodes lagi sampai lebam.

Sabtu tak kerja. Sebab aku baru teringat yang Sabtu ni Deepavali. Muruku bebehh. Yums! Ohh lama tak makan ladoo. Mana nak cari ladoo yang boleh dimakan dan sedap. Heh obviously lah ladoo boleh dimakan tapi takut nak makan. Dulu kat Sepang ada, tapi sekarang aku tak sure ada jual lagi ke tak. Lama sangat tak membeli nya. Fav weh!

Haa teringin. Eh mengadalah nak teringin bagai. Eh sukatilah. Eh buat kerja sanalah. Eh bye lah~

No comments:

Post a Comment