Sunday, September 11, 2016

Aidiladha 16

Assalamualaikum.

Hi.

Mood: Sedang menunggu waktu untuk bersahur bersama keluarga tercintooo sesambil mendownload drama kesukaan yang baru suku siap. Hahaha

Nothing much happen through this weekend. Getting ready for raya and yeah, ready for raya. HAHAHA.

Nampak sangat aku ketandusan idea nak menulis tapi tangan sibuk nak menaip sebab dah berapa hari tak menaip akibat kerja terlalu banyak sampaikan semalam, Sabtu, pun masuk office siapkan peti ais yang kononnya nak hari Sabtu jugak tapi si Anoyying yang blah awal. Takpe, nasib aku dah biasa dengan style dia. Kemungkinan pagi Selasa, sesudah aku melangkah masuk ke office itu, dia akan terjah aku ..

Nor, itu peti ais dah siap ke? dengan muka penuh harapan. Hahaha. Yes, his style -.-'

Mungkin aku cuba untuk siapkan pada hari Ahad yang hening ini sekiranya tidak kemana-mana kerana normally aku memang akan siapkan kat rumah jika artwork itu penting atau kata lainnya, supaya aku tidak diterjah dengan muka penuh harapan takkala melangkah masuk ke dalam office.

Duhh! Ayat aku begitu serius bunyinya. Ke aku sorang yang rasa macam tu? Hmm.. Takpe abaikan benda yang tak perlu difikirkan.

Aku teringin spaghetti. Seriously teringin. Oh dengan brownies ala E's mom buat. Sedap sangat. Tapi terpaling teringin spaghetti lah. Haaa macam bebudak teringin bagai. Lama tak makan kot? 

Selamat berpuasa for those yang berpuasa harini and Selamat Hari Raya Aidiladha peeps!

p/s: semua tanya aku ok ke tak Aliff Aziz kawin? Haha relex weh. ok je, dia fav waktu sekolah je pun -.-'

No comments:

Post a Comment