Thursday, August 28, 2014

Zera turns 23

*this is birthday shout out for my beloved ones*

Lebih kurang enam tahun yang lepas, masa umur 17 tahun kalau betul pengiraan maths aku ni. Haha. Aku kenal dengan minah ni. Dan tak berapa nak rapat pun sebab lain kelas kan. Nak jumpa pun kalau cikgu buat campur kelas antara budak account dengan art. Dapatlah duduk sebelah-sebelah. Kalau tak, jumpa masa perhimpunan (kena berdiri belakang sekali sebab masing-masing tinggi) takpun masa rehat. Tapi macam selalu jumpa je? Hahaha kelas sebelah menyebelahkan.

Faham tak mukadimah tu? Aku baca, aku pun confuse kejap. Biasalah i is tak sihat lagi. So ayat tunggang terbalik kejap. Hahah.

 

Selama aku kawan dengan Zera a.k.a Miley tak berapa nak Cyrus ni, she's the best kalau kritik selain Teyka (dikalangan kawan sekolah aku lah) sebab dia cakap melepas je macam Teyka dengan Farah. Ada lah ayat kiasan tapi aku macam tak rasa tu ayat kiasan pun. Wakakka! 

So, since kita dah berkawan dari zaman sekolah, pantang ada masa lepak library P8 dan pergi Alamanda pastu kerja sehari dua dekat Parkson Alamanda, jadi banyaklah memori kita berdua. Eh tak, berempat campur Teyka dan Pina. Nak aku cerita ke? Hmm nanti panjang pulak post ni. Takpelah, biar weolls jelah tau. Hhehe

To my skinny bestfriend, Zahirah, do not care what people talk bad about you. Only you, your family and your friends who know who you are. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik so that we can always argue with various things, eat plenty of foods that your body looks fat (hahaha) and have fun in your birthday, bestfriend!

Happy 23rd Birthday Nur Zahirah Binti Sharudin (Miley Cyrus)
생일 축하합니다!

No comments:

Post a Comment