Tuesday, August 26, 2014

Hafiz Azmi dah tua!

*this is birthday shout out for my beloved ones*

I'm not really remembered what happened 21 years ago. Bagaimana awak disekolah, perangai awak takkala bersama kawan-kawan. Perghh ayat baku habis. Cikgu aku mesti bangga baca ni. Haha.

Back to the reality. Back to normal convo.

So harini 26 Ogos 2014, genaplah usia Achik 22 tahun. Selama 22 tahun ni, macam-macam ragam yang aku sebagai kakak kena layan. Bergaduh jangan cakaplah. Sebab umur pun beza setahun je, pastu Achik ni acah-acah ganas tapi tak pun sebenarnya. Hahaha. Walaupun selalu gaduh, bertikam lidah, siap bantai dengan hanger (ni masa zaman sekolah) tapi bila datang mood baik, perghh baik gila kiteorang. Hahaha betul tak chik? Kau jangan nak cakap tak eh. Aku lempang kau nanti !!

Ni aku ingat-ingat lupa. Achik dia suka cerita benda zaman tok kaduk dekat aku. Zaman kiteorang dua beradik je. Zaman dia tolak aku dari katil sampai patah gigi aku. Haa tu semua dia ingat. Aku pun pelik macamana dia ingat semua benda lama tu. Tapi bila cerita nasi lemak kat tepi jalan raya Taman Desa Baiduri tu, hampeh tak ingat. Siap cakap 'eh ada ke dulu? Bila masa makan macam tu? Aku tak makan pun?' See! Benda macam ni memang nan ado dia nak ingat.

To my not really little brother (because he grown up), Hafiz Azmi, As the one and only sister that you ever had, thanks for being my coolest brother, best friends, teammates for quarrel (haha) and a donor for me (sometimes). On the 22nd birthday of you, I always pray the best for your future and your happiness, my dear Achik. ALWAYS! Although we are always arguing with many things, but in the end we all agreed. Semoga kau dipanjangkan umur supaya aku ada kawan untuk sentiasa bergaduh. Amin :) May you always be blessed by HIM. Insyaallah. And and AND Thanks for sending me off to office when I don't have a licence before. Really appreciate. 고마워 ^^

Do not expect too high about your birthday celebration, Chik. Haha. You getting old and please behave your self with anythings. Kau dah lah senget. Hahaha.



All of us (The Azmi's), especially me,
wish you a very Happy 22nd Birthday, Hafiz Azmi! 
생일 축하합니다!   


Your lovely crazy sister,
Faizahazmi

No comments:

Post a Comment