Wednesday, December 11, 2013

Mati dan Musnah segalanya Y__Y

Assalamualaikum.

Hari ini hari Rabu. Semalam dah puas tengok drama dekat MasterCheff kan? Hahaha! Drama sangat. Penat bergelak tawa, habis riuh satu ruang tamu tengok muka sedih AA. Muahahaha! Tapi part Raja Azmi tikam kawan tu pun best jugak. Sumpah kelakar.

Hmm okay, itu baru mukadimah. Cerita takda benda pasal Mastercheff pun. Sesaja nak buat mood ceria tapi sebenarnya mood swing lagi petang hari ni. Macam-macam hal. Dengan stress pasal berat badan, ni datang lagi satu masalah yang dari dulu aku dah tau. 


Muka comel kan? Lebih kurang macam ini lah expresi muka aku sebelum aku tau hal ni jadi. Aku ingat masuk office, semua akan jadi okay. Tapi sampai sekarang, nan adooo! Elok je aku simpan dalam laci tu. Malas nak pandang dan fikir dah. Baru je pakai (okay setahun lebih dah) dah macam-macam hal. Well, kawan-kawan aku dah bagitau dah yang dia memang sentiasa ada masalah. Tapi biasalah, aku kan bangsa yang poyo, so aku guna jugak lagipun masa aku baru-baru pakai, tengah in kau. So haruslah pakai, ye dak?

 

Apabila muka aku dah start mencebik dari pagi, macam ini lah. Comel jugak. Wakakkaka korang jangan kejam kutuk iolls eh. Macamlah korang tak suka perasan sendiri? Aku suka, sebab tu menjadi-jadi sekarang. Mihmihmihh. 

Aku kalau tengah buat artwork, lepas tu takda mood, aku mesti whatsapp kawan-kawan aku, kengkonon nak cari idea. Kadang-kadang borak kosong pun dapat idea tapi sekarang, takda dia, aku mampu tengok je dia kat dalam laci tu.


Macam sekarang, aku dah habis bosan sebab main artwork dah siap lepas tu aku tak tau nak buat apa. Nak buat milo, macam malas. So aku karanglah panjang-panjang ni untuk mengisi masa aku. Nak tunggu 6.30pm tu lama kemain. Meja aku ni dah tak macam meja masa aku mula-mula masuk kerja. Bersepah kemain dengan kertas. Aku tengok meja Kocham (dua pupu aku yang sama bidang kerja dengan aku) bersepah, so aku nak feeling-feeling jugak meja macam tu tapi aku sendiri rasa rimas. Acaner?

Kim Hyun Joong
 Aku fikir nak balik je sekarang ni, lepas tu dating dengan lelaki kacak. Wuu lama tak dating ni. Balik nanti nak dating lama-lama lah Haa korang jangan muntah darah pulak tengok lelaki kacak i tu. I tau dia memang kacak. Wakakkaka.


So kalau aku tak dapat jawab call / sms / bbm / whatsapp korang, janganlah korang maki mahupun marah aku eh. Dah sampai masa aku tukar yang baru kot? Oppss! Hehhe. Aku on tweet / fbchat during office hour je buat masa ni. Agak-agak nak kena cakap dengan aku ASAP, datang je rumah. Hhehe.


Phone is having problems that can not be identified. Thank you.
휴대 전화의 캔 식별 할 수없는 문제가 있습니다. 감사합니다.
(hyudae jeonhwa ui kaen sigbyeol hal su eobsneun munjega issseubnida. Gamsahabnida)

kbai.

No comments:

Post a Comment