Wednesday, May 9, 2012

Pilihan ANDA masa depan SAYA.


Memandangkan minggu ni ada big occasion, maka dengan itu HARUSlah pakai pakaian yang semenggah kan? 
Gadis-gadis kena pakai kurung atau kebaya labuh dan menutup aurat. Majlis yang sama gahnya macam OSCAR AWARD. Kalau Oscar dapat trofi, tapi majlis ni dapat sijil. Hahaha taknak kalah. Mestilah, kalau nak bermimpi biarlah sampai ke bintang. (pinjam tagline BMSB). Ye dak?

Yang buat serabut kepala otak ni adalah apa yang patut dipakai pada hari itu. disini ada sekali antara pakaian yang dah SHORTLIST. Gara-gara tidak sempat untuk tempah mahupun beli baju kurung baru, maka dengan itu, kita recycle jelah baju yang dah sedia ada dalam almari :) ohh elakkan pembaziran -_-"



Yes, most of my baju kurung warna Pink -_-" tu la yang payah. Macam nak pakai yang num5 tu tapi entahlah. Haaa bukan baju je yang jadi masalah sekarang ni. Tudung pun MASALAH BESAR. Tak tau sama ada nak pakai shawl atau tudung bawal. Korang boleh tolong? Pilih antara 1 hingga 5, mana pilihan korang !


Ahh pening! Dan bagitau kenapa Faizahazmi harus pakai outfits tu. Agak-agak pendapat tu TERHEBAK, ada something untuk ANDA! Seriously.

Eh korang boleh PM dekat FB atau TWITTER, EMAIL dekat faizah.azmi@yahoo.com atau chat dekat sebelah ni >>>> (tapi tak digalakkan)

Cepat-cepat. Pendapat anda akan tutup pada hari Jumaat 11.5.2012 ! Sangat-sangat menghargai pendapat korang. TERIMA KASIHHH !