Monday, January 7, 2019

Launch of THREAD Malaysia Magazine 2019 Contributors

Assalamualaikum.

Happy 2019 guyss! Sementara masih dibulan baru, nafas pun kena baru, udara pun baru, baju je tak berapa nak baru sangat. Hahahah. Eh kasut baru ada tapi segan pulak nak pakai. Muncung dia tu, kalau kenalah kat sesape, boleh meninggalkan kesan yang mendalam weh. Tajam gila! pelik, kenapa masa beli, aku tak perasan ketajaman muncung tu? hmm..

So, as far yang korang tau, Thread Malaysia baru je officially announced the contributors. Jadi, ini adalah tahun kedua aku collabrate dengan Thread Malaysia yakni dulu nama dia adalah Zcoop by Zalora. 


Nah, korang boleh baca in details. Just click sini --> Launch of THREAD Malaysia


And hey, it's me! Ya ampun, remember aku ada bagitau yang aku tak sempat nak selfie dengan 1st outfit masa photoshoot haritu? Yes, inilah outfit tu! Lawa and semuanya size S uollsss 😎 Aku pun ada sedikit hairan macamana aku boleh fit in dengan size tu. Tapi baju lain semua tak muat. HAHAHAHAHAHHAHAHA so sad lah you pejah -.-

and korang boleh baca macamana aku boleh terjebak dalam dunia penulisan
dekat sini (wow dunia penulisan okehhh!!) --> Faizah Azmi

Untuk Januari, aku takda any article lagi untuk publish sebab aku kekangan masa yang sangat dasyat. Terlampau sibuk dengan diri sendiri. Tajuk tu dah ada, point pun dah ada. Cuma belum submit, belum finalised dan belum semuanya. So aku taknak hantar lagi. Hmmm..

Tapi aku akan cuba, cuba dan terus mencuba untuk mengupdatekan diri dengan article baru. Hehehe. Biasalah, kadang-kadang aku memang sibuk. Kadang-kadang tu sajaaaaaaaaaaa buat-buat sibuk 😏



Love.

No comments:

Post a Comment