Thursday, January 24, 2019

Setengah Hari ..

Assalamualaikum.

Pada suatu hari yang indah, dimana tiada adik-beradik lain yang ikut ma dan baba pergi pasar. Best jugak perasaan tu. HAHAHAHA. Yelah, selalunya satu team weh ikut. Rasa macam anak tunggal sangat ๐Ÿ˜Ž


Sementara tunggu cik Halim dengan cik Ina sampai, kiteorang lepak mamak dulu. Breakfast lagi. Jarang sebenarnya aku order roti bakar tapi entahlah tetiba tekak rasa nak makan roti bakar pastu bila dah habis, rasa tak kenyang tapi takut nak double tripple order lagi. Hahahhaa. Malu lahh. I kan acah-acah jaga badan padahal elok je melantak non stop ๐Ÿ˜€

Dan aku tak pasti hari apa. Eh ke petangnya tu (hari yang sama)? Ma buat cucur udang. Wow mantap ok. Aku bukan penggemar cucuk udang tapi yang ni aku tak boleh elak! Aku makan non stop. Sedap gilaaaa.



Lapar.

No comments:

Post a Comment