Tuesday, November 13, 2018

Weng sanaaaa, Weng siniiii ...

Assalamualaikum.
Morning.

Aku masuk office harini dengan kepala agak sedikit weng sana, weng sini. HAHAHHA. Konon lawak padahal sendu habis kau pejah. Ok, memang kepala aku weng pun pagi ni. Berat. Rasa nak demam tapi tak demam pun. Batuk je lebih. Semua sebab aku makan tembikai sekeping kecik semalam. Kecik je pun tapi effect dia, boleh membawa padah! Pastu mengada taknak makan ubat. Aku tak mampu nak cari pun. Mengantuk gila. 

Demikianlah tadi pembuka bicara aku tentang kepala yang weng sana weng sini tu. Panjang bukan? Biasalah kalau tak merepek tu, bukan pejah. Dah biasa kan?

Everything so far berjalan dengan lancar. Kehidupan aku. Kerja. Makan apa tah lagi. HAHAHAHA. Aku ada makanan fav dah sekarang selain sushi tu. Walhal simple ya rabbi makanan dia tapi aku suka. Sangat suka. Thanks to FANS yang suggested lah 😍

Last month antara yang terbest dan tercabar lah bagi aku. Went to Zalora, jumpa kawan-kawan baru. Seronok walaupun aku ni pemalu orangnyaaπŸ‘‰πŸ‘ˆ Tapi aku berjaya buat few kawan. Thanks to Thread's Team for the opportunity. Tak tau bila lagi boleh jumpa the girls. 

Another a month to go sebelum kita masuk ke tahun baru. Wow! Kejap je dah nak habis tahun 2018. Pejam celik pejam celik, umur pun meningkat. Tapi aku tau aku sentiasa nampak 18. HAHAHAHA Biarlah aku nak puji diri sendiri walaupun sekarang asyik sakit sana, sakit sini. Ishhh menyampah betul πŸ˜“ 

Dah lewat, aku nak start buat kerja-kerja #mamatannoying1 ni. Sepatutnya semalam kena submit tapi apakan daya, tangan pejah cuma ada dua. Makanya tak sempat nak siapkan semua. So harini kita struggle sikit untuk kerja-kerja Annoying and the gang ni. 

πŸ’œ See you next month!

No comments:

Post a Comment