Tuesday, November 20, 2018

#pmsis with order korang untuk FAME COSMETICS !!

Assalamualaikum.

Ok gais, gaji pun semakin hampir ni, dan aku pasti yang barang make up korang pun semakin berkurangan. Oklah kalau tak kurang jugak, at least lah mesti nak topup baru kan? Haaa perangai kita sama gaisss. Hhehehehe. So sebab aku kadang-kadang macam buat-buat bosan jugak, makanya aku dah berazam untuk membusykan diri aku dengan jual barangan dari brand fav aku, FAME COSMETICS. Gittewww.

And paling penting, korang yang baca ni kenalah support sis. Wahh sis ok. Aku kena biasakan diri dengan #pmsis #donesis #sabarsis HAHAHAHAH!


Lip Cream FAME - RM 29
bersaiz 6mg, tekstur yang ringan dekat bibir, tak mengeringkan dan tak buat bibir merekah, ada kandungan collagen utk merawat bibir dan kelebihan2 yang lain. 


Lip Cream FAME - RM 29
bersaiz 6mg, tekstur yang ringan dekat bibir, tak mengeringkan dan tak buat bibir merekah, ada kandungan collagen utk merawat bibir dan kelebihan2 yang lain. 


Limited Edition gaiss! Cepat beli !!


FAME Eyeliner - RM 29
FAME Mascara - RM 45
Waterproof, mesra wudhu, ringan di mata, all in one package 💯


BB Cushion FAME - RM 55
BB Cushion code FAIR is in stock tau. So 3 code- FAIR, IVORY dan NATURAL available now. Untuk daily makeup tak perlu pakai foundation pun, guna Bb cushion as base utk medium coverage and takkan buatkan muka rasa melekit dan tahan sehingga 12 jam tanpa perlu touch up. Mengandungi SPF20 cukup utk melindungi kulit dari sinaran matahari ☀️ 

and gais, bukan ni sahaja ok. Ada banyakkkk lagi ! 



Eyeshadown FAME - RM 39


 Set FAME Raya - RM 75
Color lip matte dekat dalam Limited Edition Set ni cantik sangat tau. Satu color natural- Almond, satu lagi color bold- Scarlet yang superb cantik. Kalau mix dua2 code ni pun dapat color ke 3 yang gorgeous juga. 💯 


Make Up Remover FAME - RM 49
Eye & Lip makeup remover mmg dirumus khas utk bahagian sensitif di muka, tidak akan memedihkan kulit and bersih dengan sekali sapuan. Water oil based ni bagi kelembapan yang cukup utk kulit juga 

Cermin FAME - RM 10


Jadi, kalau korang berminat untuk dapatkan mana-mana produk dari FAME ni, korang boleh directly contact aku either email, whatsapp, #pmsis atau whatsoever lah. Korang jugak boleh drop comment dekat bawah ni with your phone number (?) Jangan risau gais, aku pantas bab-bab text orang ni. HAHAHAHA.

Aku akan sentiasa menunggu kehadiran emails , whatsapp , comments dari korang :)


Ada apa dengan 22.11 ? stay tuned!

2 comments:

  1. Replies
    1. sis, beli lah apa-apa dari i, sis. ke nak kena bukak hashtag baru? #tabungkahwinsis HAHAHAHHAHA

      Delete