Tuesday, November 27, 2018

Percutian 20min.

Assalamualaikum.

Sebelum aku buat kerja lain, baiklah aku mengupdate satu dua post. Harini aku masuk office agak lambat ye disebabkan hujan yang melanda. Asal hujan, aku lambat. Asal lambat, sama ada dua perkara je. Hujan atau aku malas. HAHAHAHA. Tapi harini adalah sebab hujan. Nasib aku tak sambung tidur je tadi. 

Semalam aku balik awal. Migraine attack dengan perut aku sakit ya ampun, masalah betul. Tak tahan. Dengan aku kelaparannya, aku tertidur jugaklah sesampainya aku dekat rumah. Petang tu cari makanan lepas hantar ma dengan baba. Dapat bubur nasi yang sebijik macam busu buat. Sedap tapi sedap lagi busu buat lah opkosss! Uishh lama busu tak buat bubur santan ni.

Oh btw, Year End Sale FAME masih berjalan sehingga hujung tahun eh guys. Korang taknak ke try satu dua produk FAME? Mehlah beli dengan sis. Hahaha tetiba #sis terus 😜 


Aku sedang memakai Lip Cream FAME - Code Gossip 006
Tapi takda gambar lah nak up. I is maluuuuuu. HAHAHAHAHAHA

Haaa tetiba ada artwork baru. 

Tamatlah sudah "percutian' 20min seorang Pejah. Hahahahaa. Esok nak jumpa orang. Lama tak jumpa orang. Dah lah orang tu panggil aku kakak. So aku excited nak tengok muda sangatkah beliau sampai panggil aku kakak? HAHAHAHAHHA Kalau dia tua dari aku, aku panggil dia pakcik. Kisah?!

No comments:

Post a Comment