Tuesday, October 30, 2018

Tidurlahh wahai Pejahh ...

Assalamualaikum.

Sebelum aku sambung buat artworks, yeahh aku ada target nak siapkan semua artworks yang tertunggak ni sebelum balik Khamis ni. Adalah 4 ke 5 artworks, aku dah ready nak siapkan half of it start dari malam ni. Semoga berjaya!

Dan sesambil aku buat kerja yang banyak tu, aku tengok drama yang tengah on going sekarang, The Beauty Inside. Drama ni best bagi aku tapi Wawa still taknak tengok lagi 😒 takpe, aku akan pastikan dia tengok jugak nanti. Baru boleh fangirling sesama!!

TBH aku mengantuk sebenarnya 😴😴

Jadi apa aku patut buat? 

Yes Pejah, kau patut off sekarang dan buat artwork tu.

Tapi aku taknak lagi. Wahahahahah.

Peningg ahh Pejah ni.

Aku kekenyangn sebenarnya. Sedap betul menu makan malam ni. Padahal lauk re-heated je tapi berselera sungguh. Rasa macam nak tambah tapi nahhh takpelah, aku amik secubit nasi je dari pinggan Zikri. Hahaha gelabah perangai Pejah sekarang.

Aku takda benda nak cerita tapi mengada nak type jugak, maka jadilah entry tak apa-apa.

No comments:

Post a Comment