Monday, October 29, 2018

Thread by Zalora's Photoshoot

Assalamualaikum.

Hari yang penuh sibuk untuk aku. Mana tak nya, pagi aku berlari berkejaran siapkan documents export semua, cukup 12.30pm , aku clock out untuk bergegas ke rumah pulak. Bersiap untuk agenda seterusnya yakni akan menemukan aku dengan bakal kawan-kawan baru. Eh sebenarnya ada terselit kawan lama kat situ.



Dari jam 2 petang hingga 5.15 pm. Aku disini. Menjadi kaku sepanjang petang. HAHAHAHHA well gais, aku memang kayu bab-bab bergambar ni. Sedih aku tengok gambar-gambar aku tadi. Tapi nak buat macamana, aku tak rajin nak retake banyak kali. Sebab hasilnya tetap sama. Kahkahkahh!

But Hello Zalora Studio !


One with our Ms Editor, Aini. 



5 of us today.
Teefa , Sheren , Sophie , ME !! , Iqa Lee



Ok ni our second outfits. Our first outfit memang cantik lah. Tapi kalau baju je cantik, orang yang memperagakan tu kayu, tak jadi apa jugak. Kesimpulannya, banyak-banyaklah bergambar dengan tenang ye pejah. Kau depan cermin elok je pose sana sini. Depan orang kau kayu !! Perangai betul kau ni 😒



Maka berakhirlah sudah sesi menadah muka di studio. Semoga semua tenang bila melihat hasil gambar aku yang kayu tu. HAHAHHA. and thanks to Aini, sebab bagi peluang macam ni yang tak semua orang dapat. And thanks to Zalora Studio crew yang welcoming us walaupun aku tau Yusz je yang welcoming aku. Eh welcoming ke? HAHHAAH tak kisah lah :)

📷 by Iqa Lee 💃

No comments:

Post a Comment