Tuesday, October 16, 2018

My 4th Articles !

Assalamualaikum.

I'm back with my 4th articles ! 


Finally selepas setahun 😜 HAHAHAHHA. Biasalah kekangan waktu yang tak dapat dijangka kan. Makanya idea pun takda nak menulis. Ni pun sebab dah diberikan tajuk and aku cuma huraikan menjadi satu article, yang mana isi-isi ini telah di-edit ye oleh Ms Editor. Hahahahhaa.

Sebab aku tau kemampuan aku dalam menulis. Tidak sepower ayat-ayat dalam article ni. Tapi bolehlah. Cause idea semua memang dari aku. Apa yang aku cerita dalam article ni based on true stories. Aku alami benda-benda tu semua. Fuhh kemain.

Sebab aku kan suka je update various of apps kat phone. eh USED TO lah. Sekarang tidak lagi. Sekarang aku takda masa, baiklah aku guna masa tu untuk diri aku sendiri. Untuk aku tidur dengan lena pada malam hari dari aku bebual dengan strangers. Hahahahha

So anyway guys, aku dengan rasa rendah diri, ingin menjemput korang membaca my latest article yang tak seberapa ni. Macam biasa, ayat memang pendek punya sebab hey buat apa type panjang-panjang tapi korang nak cari point yang penting je kan? Itu aku lah. Hahahahaha


Jemputlah --> My 4th Articles !

No comments:

Post a Comment