Thursday, June 14, 2018

Kronologi June 12

Assalamualaikum.


June 12, genaplah umur seorang Faizah, 27 tahun. Hahahhah hampir ke 30! Phewwww~ Lambat sikit lah sampai 30 tu. Tak ready lagi sebab still rasa macam muda belia remaja gittew 😎


Kalau tahun lepas bulan June disambut dengan berbuka kat luar setiap minggu, untuk tahun ni, kita berbuka kat luar sekali je! Dekat tempat fav lah mana lagi. Tapi kan, rasa macam kurang best tahun ni. Makanan memang banyak macam biasa tapi macam sikit bila nak ambil tu. Paling dasyat, bread pudding dah habis but dia ada je refilled balik. Pheww lega terus perut iolls. Kalau tak, rasa nak mintak refund. Hehehe. Anw, Terima kasih Family 💓

So yeah, ucapan birthday sama je macam tahun lepas. Jodoh dan birthday memang tak dapat dipisahkan ke macamana tah pun aku tak sure but Insyaallah, doa-doakan jelah :)

First hadiah adalah aku dah ada CDL! Wahahahha. 2 tahun telah berlalu. Lepas ni dah boleh tanggal sticker tu. 

 

Hadiah kedua dari budak gedik. Headband fro McDonalds. Thanks Ged!


Then, rewarded myself with long phone called. Sampai ke sahur weh, lepas sahur mata dah tak boleh tahan. Penangan! Siapa suruh mengada stay up. Haa siapa suruh melayan seorang Pejah berborak?! Baik Pejahlah yang bersalah. Heheh :D dapat lagu birthday jugak, tapi lewatlah beberapa minit selepas jam 12am. Takpe, asalkan ingat. Thanks Fans !


Oh dapat Kobo Mini jugak. Wuuuu~ Yang ini memang suprised gila cause aku memang ada google pasal Kindle. Saja, sebab selalu nampak kat timeline Twitter. Tak sangkalah dapat hadiah Kobo and first time tahu pasal Kobo jugak. Thank you so much E & D !

Harini June 14, aku terperasan ada satu bungkusan dekat tray atas meja. Curious siapa bagi? Curious pun, aku dah tengok dah hadiah apa. Hahahaha. 


And ada nama brand tu, pastu aku boleh agaklah siapa. Sebab aku ada dapat brand ni masa E and the girls holiday. Walaupun aku ingat orang lain, tapi sebenarnya orang lain yang bagi! Wow. Ini ajaib! Hahhahahaa tak sangka jelah. Tapi tak kisah lah. Thank you jiran sebelah meja!

And finally thank you so much everybody 💜

Last but not least, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN !

2 comments:

  1. Fuiyor!!! Surprise gift. Nanti bulan 10 jangan lupa bagi surprise gift in return tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa terkejut bukan? Hahahah baru plan taknak bagi apa-apa dah. kekekeke

      Delete