Wednesday, June 20, 2018

Bebelan diPetang Hari.

Assalamualaikum.

Dipetang yang hening ini, aku lagi busy dengan stickers yang tak pernah habis. Hahahahha. Mengalami kejutan budaya gara-gara secara tetiba meja penuh dengan file, kertas dan sebagainya. Sampai aku rasa lemas dengan meja sendiri. 

Dimanakah meja yang bersih dan bebas file? - monolog pejah depan pc sambil cover dari orang perasan dia bebel.

So aku baru siap edar labels yang telah diorder untuk dorang, crew, packing barang-barang kat bawah. So far, aku masih bernafas dengan begitu jayanya! Tahniah self.

Cuma barcode yang crew mintak je aku tak jumpa dalam folder. Mana tah dorang letak. Nanti jelah aku geledah lagi. Now, aku kena tanya IT, mana barcode tu.

Kata busy, Pejah? Ni boleh update blog bagai?

Haaa~~ biasalah, Pejah memang pantas bab-bab macam ni. Bab-bab lain je malas sikit 😆

Aku tengah serabut. Tu je sebab aku blogging. HAHAHA. Tapi bila aku tak serabut pun, aku blogging jugak. Rajin ke, malas ke, pun aku blogging jugak. Nak buat macamana kan, dah suka.

Teringin nak makan tomyam. Yang pedas. Yang masa. TERINGIN.

No comments:

Post a Comment