Wednesday, March 1, 2017

bebel. BEBEL.

Assalamualaikum.

Lunch time sekarang ni and aku tak keluar sebab ada Le Tour De Langkawi kat area office ni. Aku takut lah jalan tutup ke apa en. So yeah, had lunch dengan Dayah dekat Pantry. 


Cuaca sekarang jangan cakap. Pagi hujan, petang hujan. Berhenti pun sekejap-kejap je. Hmm.. Lepas tu masuk office terus beku, kesejukkan. HAHAHA. I is kenot lah cuaca macam ni. Memang bukan cuaca kesukaan aku ok. Cuaca macam ni memang membawa aku ke lembah gatal-gatal. Nanti mulalah menggaru sana, menggaru sini. Eh macam-macam lah.

Ok apa aku nak buat sampai petang ni? Yes, aku ada artwork. Tak mungkin lah takda kan. Jadi aku kena buat terpaling perlahan sebab kalau buat awal, aku boleh stress. AHAHAHAA. Ada kerja stress, takda kerja stress. Kau saikoo jah -.-"

Ok dah dapat reminder untuk minum air. Jap.

Aku kena buat reminder kat pc ni. Sebab aku susah gilaaaaaaa nak minum air putih atau air apa-apa lah dekat office ni. Malas menguasai diri macam selalu. HEHEHE.

Dah lah. Apa yang aku bebel pun aku tak sure. BYE!

No comments:

Post a Comment