Wednesday, March 29, 2017

24 non stop, HUNGREYYYYYYYYYY!

Assalamualaikum.

Ok, kita perlu cepat menaip sebab ada banyak kerja yang tengah tunggu turn. Eh kejap! Kita? No. Aku sorang je sebenarnya. Sebab aku yang taip en. Korang yang baca boleh take a deep breath sambil makan chipsmore, baca entry dalam blog ni dengan tenang. Takyah nak tergopoh gapah. Ok?

Aku tak faham dengan diri aku ni. Well pernah ke aku memahami diri aku sendiri? *angkat bahu angkat tangan* 

Waktu busy, lapar. 
Waktu tak busy, lapar.
Waktu senggang, lapar.
Waktu tengok tv, lapar.
Waktu bercakap, lapar.
Waktu berjalan, lapar.


Eh bila masa aku tak lapar?  


Jadi, bila aku nak kurus? Orang dah start cakap aku gemuk T_T 

I is stress right now. Masalahnya aku tak panggil pun lelemak tu datang, menetap dekat badan aku. So aku salah ke dalam hal ni? Memang bukan aku lah salah. Obviously lelemak tu yang salah. Datang memanglah dijemput, tapi menginap? Hell no baby! 

Aku serious ni.


Hmm, shall we?

1 comment:

  1. I have this phase sometime. Kadang2 perut dah padat pun still rasa nak makan T_T

    hanisamanina.com

    ReplyDelete