Thursday, December 22, 2016

Weekend di Zoo Melaka

Assalamualaikum.

Kalau semalam kat Shah Alam, harini yakni 11 Disember kita pecut ke Melaka pulak. Macam biasa Melaka kan memang destinasi wajib keluarga aku setiap bulan. Heheh. Tapi kali ni kita balik hari je sebab sepupu Ma kahwinkan anak. Dan sebelum kita ke kenduri, kita jejak Zoo Melaka dulu.

Ayuh!


Dimulakan dengan bergambar di Kelab Nuri. Semua macam tak ready pahal?


Disebabkan masih awal dan malas berjalan, decided untuk naik tram. Oh lupa, baba dengan Achik tak ikut sebab kerja. Katanyaaaaaaaa -.-'


Gambar bersama Ma dan Mak Unggal. Ok. Jujur, muka aku takdalah flawless teruk macam ni. Ni semua trick camera dan pengcahayaan yang berlaku ketika gambar diambil. HAHAHA. Kang ada yang cakap aku edit lah apalah. Walhal aku tak pun.


Hello Wani! Dan gambar ni buat aku fikir banyak kali. Aku ni tinggi ke pendek ke tinggi gemuk ke macamana? Rasa gemuk pendek habis berdiri sebelah Wani ni tau T_T



Wefie ah.


Dalam banyak-banyak haiwan, yang ni je free. Ular, Burung Kakak Tua semua kena bayar. Jadi since kakak awak ni seorang cheapskate, marilah bergambar yang free je. HAHAHA. Free ke berbayar ke semua ramai masalahnya.


Family photo. 
(ok tanpa KakNa sebab dia tukang amik gambar)




See! Ni bukan edit. Ni trick camera. Dah pergi kenduri, dah kenyang, dah basah hujan and On the way to A Famosa Outlet.


Adik and his favourite.

Maka berakhirlah hari kami di Melaka. 
Jumpa lagi ehemm tahun depan, Melaka! hehhehe

No comments:

Post a Comment