Wednesday, December 7, 2016

Santai.

Assalamualaikum.

Background music:  TT // Twice

Hi. Bersiaran kita dipetang hari sambil merengek bila air nak ada. Ohmy! Kenapalah dah takda air baru nak bagi notis? Aku rasa aku tak save air pun kat toilet. Semoga air bertahanlah sampai esok pagi walaupun ku tau itu tidak mungkin berlaku. Ya Allah aku tengah pasghah dan redha ni. Ha sempat menganjing. HAHAHAHHAHAA!

Harini panas dia lain macam, kan? Siap aku rasa ada drift kat badan bila aku turun pergi production tadi. HAHAHA drift ok -.-'

Bosan weh.

Aku lapar. Walaupun tadi makan nasi lemak lunch time tadi. Sedap jugak nasi lemak tu. Tapi aku rasa mahal. Sebab telur separuh, satu bungkus makcik tu jual RM1.50 . Dasyat kan? Ke aku sorang je rasa tu mahal? Telur rebus separuh, timun ikan bilis kacang yilek ok. TAKDA. So aku rasa mahal. Kalau complete okay lah lagi. Tapi biasalah pejah. Penuh dengan rungutan. HAHAHHA.

credit picture: Mix FM

well, I know that!
ㅋㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment