Tuesday, September 30, 2014

Stress kuasa dua!

Assalamualaikum.
Hi. Okay ni post kedua aku untuk petang ni. Haaa?! Mana post sebelum ni? Hahha ada je, aku buat draft sebab aku macam malas nak keluarkan. Mood swing kan, so biarlah aku dengan luahan hati aku pasal phone tu aku simpan je. Nak marah pun tak guna, bukan orang phone tu baca pun. Tapi aku tetap tak puas hati dengan dia, sebab hantar phone aku sampai nun kat Balikpapan sana!! 

 
Okay stress balik. 
Hmm aku takda benda pun nak cerita. Eh ada tapi since gambar dalam memory, aku malas nak keluarkan. Ada barang yang kena review ni. Ada dua barang tapi nantilah :) 
Aku nak review satu drama aku baru tengok. Okay drama ni takda Yong pun tapi muka dengan bibir macam Yong tetap ada. Hahhaa! Jangan nak buat-buat muntah. Tapi bila aku tengok muka mamat tu melalui video dia tahun-tahun lepas, serious tak sama. Aku pun macam confius balik. Haha. Bila ntah ep10 nak keluar. Lambat bebenor~
Since phone aku dekat mana-mana entah, rasa macam nak tukar phone baru pulak.

 Ma, kakak nak tukar phone baru boleh? Heheh :D


Aku dah rindu nak tengok video dekat phone. Tengok drama sambil baring, pastu habis cerita, boleh tidur terus. Haa rindu~ 

No comments:

Post a Comment