Wednesday, April 23, 2014

Nota PANAS !!

Assalamualaikum.

Pagi tadi gigih aku amik gambar adik dengan kawan-kawan dia semua. Last sekali bila aku nak transfer kat sini, aku baru perasan yang gambar semua simpan dalam phone! Bukan dalam memori !!! Ahh aku jadi stress sekejap. Aduh. Takpelah, tengoklah esok lusa aku up entri adik dengan kawan-kawan dia pergi Kidzania harini okay? Tapi yang ada gambar masa dorang tunggu bas jelah. Gambar dekat Kidzania, takdalah ye sebab aku mana pergi. Jadi tunggulah korang untuk beberapa harini. Hheehe.

Kejadian seterus berlaku apabila aku dah setel semua kerja rumah malam tadi, aku masuk bilik untuk tidur sebab dah makan dua jenis ubat batuk en. Jadi mata sangatlah kuyu. Kuyu-kuyu pun, almost 11pm jugaklah aku tidur. Heheh. Nak buat macamana, kalau dah jenis tidur lambat, memang lambatlah cite dia. Muehehe :D

So ada notification warna biru, bukak-bukak, ada gambar ni bawah ni. 


Hahah sweet tak Yonghwa dekat iolls? Muahahaha!

Aku macam tergamam sekejap. Hahaha! Kemain tau Yonghwa buat suprised kat iolls. Tak suka lah macam ni. Hahaha! Korang jangan nak buat-buat muntah ke apa. Tak elok jeles. Hehehe :D

Itu je nak cerita sebenarnya. Jumpa nanti. Babai.

No comments:

Post a Comment