Thursday, April 24, 2014

Bihun Goreng Marveloussss!

Assalamualaikum.

Post yang lepas, aku ada bagitau yang ma lama tak masak bihun dia yang superb vavavoom tu kan? Haa lupalah tu? CLICK SINI kalau korang tak percaya. Hewhewheww :) 

Dah baca? Okay, malam tu, aku terus bagitau ma tentang hajat aku ni. Haha hajat sangat lah kan. So ma tak cakap ya, tak cakap tak. Tapi dalam hati ni berharaplah kan. Heheh. Pastu hari Sabtu tu ma tak buat rasanya. Sabtu ma sibuk dengan hal sekolah. Pastu Sabtu malam tu, ma ajak pergi NSK. Rupanya ma nak beli barang buat bihun. Iolls gembira tak terkata! Haha.

Well, aku takdalah minat bihun goreng sebenarnya. Sebab aku rasa macam makan wayar. Haha! Tapi ma punya bihun, macam basah, lembut, so sedaplah kalau makan. So ma masaklah pagi Ahad tu sebelum kiteorang pergi Banting. Iolls betul-betul gembira, terus makan dua pinggan. Terus lupakan hal diet bagai ni. Ahh sambal tumis pun ada. Macam tau-tau je.

Ceng-ceng !!

Bihun goreng berserta sambal tumis ikan bilis ada campur sotong kering sikit. Hahah Terbaik weh! Memang vavavooom lah. Ma suka letak ayam besar-besar dalam bihun tu. Tak mainlah yang kecik-kecik tu. Hehe. Baru puas hati. Dapat kat kedai, ada sawi je =.='' 

Terliur tak? Okay, nama pun cerita hari Ahad. Jadi bihun ni dah selamat berkubur dalam perut aku. Hahahah! Thank you ma

No comments:

Post a Comment