Thursday, April 10, 2014

Disneyland with BFF.

Assalamualaikum.

Makin lama, makin jarang aku update dan HAI INI ADALAH POST PERTAMA UNTUK BULAN APRIL. Sigh. Aku sibuk gila sekarang. Sampai nak tengok phone pun dah takda masa. Tapi sempat bercuti, acaner tu? Alaaaa masa dengan family kenalah sentiasa ada walaupun sibuk macamana pun. Ye dak? Fine, aku cakap macam orang dewasa gila. Heh chill semua. Aku masih berumur 22 tahun gitu ^__^

Oh lupa nak bagitau. Aku dah boleh dihubungi macam biasa eh. Phone dah okay (eh dah bertukar phone, memanglah boleh hubungi) Hehe. Haritu aku on je phone, amik kau, berlambak whatsapp / sms masuk. Korang ni suka cari aku bila aku tak on phone tau. Kalau on, Farah dengan Pina dengan group je yang whatsapp aku -.-' Mencik!

Okay pagi tadi baru perasan tweet dari Pina. Dia tag gambar bawah ni. Motif? Nak ajak bercuti lettew. Heheh. Serious kiteorang memang suka semua benda dari Disney. Tak kisahlah movie ke kartun ke apa ke. Well High School Musical pun dari Disney kan? Gigih lepas SPM, terus pergi GSC Alamanda sebab nak tengok. 1st day tayang pulak, penuh panggung dengan budak sekolah aku -.-'


Babe, one day we will go there. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment