Saturday, February 1, 2014

Cuti yang panjang

Assalamualaikum.

Korang apa khabar? I'm sure tak ramai yang baca ni. Yelah memasing sibuk beraya, tak pun sibuk bercuti lah apa lah kan? Tapi disebabkan aku takda benda nak buat, aku updatelah sikit. Hewhewheww .. Aku dekat dalam kereta ni, tunggu adik dengan Zikri gunting rambut. Pagi ni sarapan dekat rumah nenek dekat Sepang. Masyaallah sejuk gilaa Sepang ni. Walaupun kat luar panas terik, tapi tak rasa panas pun.

Rasa macam dah lama tak keluar satu family, so semalam memandangkan Achik kerja petang, suruh jugak dia ikut pergi Subang. Yes, finally we're going out together! Sukalah sebab dah lama tak keluar sesama. Memasing sibuk dengan belajar, kerjalah semua. Kalau jumpa pun hujung minggu (itu kalau dengan Zikri lah).
Okaylah, nanti bosan, ku update la apa-apa lagi. Nak formal update, tunggulah aku rajin yang tahap superdupper rajin punya. Kalau tak, update camni jelah yang aku mampu bagi. Hahah. Nak update ni pun, aku amik masa setengah jam nak fikir ayat.

Babai.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment