Wednesday, July 3, 2013

Tahniah Putri Norizah.

Assalamualaikum

Lama gila tak update. Biasalah aku kan bz sepanjang masa sampai kena complain dengan kawan-kawan. So mula-mula nak minta maaf lerr sebab lama narr tak update. Banyak artworks nak kena siapkan pastu dengan aktiviti hujung minggu lagi. Uishh banyak sangat!

Ahad lepas Achik pergilah cek gigi dekat klinik maklong. Ingat nak tampal je, sekali kena cabut satu gigi. Saja nak perdajalkan dia haritu, amiklah gambar ni then post dekat twitter/ fb semua. hahaha nasib kau lah weh. Sambil-sambil ma beborak dengan maklong, aku amiklah kesempatan amik gambar ni. Tangan genggam kuat woii ! Hahahhaa. Malu konon. puiii laa



Hari yang sama aku pergi dentist ni, hari bahagia untuk Putri dan pasangan. Alhamdulillah dia dah selamat jadi isteri kepada Malek aka Kinotakamura. Cantik, manis dan sepadan mereka ni. Semoga Putri dan Malek bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. Amin, mudah-mudahan :)


Kredit gambar : ig Putri Norizah


Oh alhamdulillah jerebu dah takda. Hari terakhir jerebu yang sebelum hujan tu, memang aku tak nampak jalan masa nak pergi kerja. Bayangkanlah bila jerebu dah bercampur dengan kabus, tebalkan?! Memang tebal. Aku dah feeling-feeling kat oberseaa uolls. hmm yelah, genting pun boleh. Hahaha! 

So sekarang ni asal pagi, mesti aku nak feeling-feeling aku kat tempat sejuk sebab memang sejuk. Tak tau lah sebab banyak pokok ke apa tapi aku nak feeling jugak. hewhewheww. 

Kbai.


No comments:

Post a Comment