Friday, July 5, 2013

Aliff Farizwan

Assalamualaikum.

Jangan buat muka tak percaya ke apa bila korang tengok aku up entri awal pagi. Well dah hampir jam 10 pagi so takdalah awal sangat. Memandangkan aku takdalah kerja banyak sangat atau lebih tepat takda kerja langsung maka marilah kita mengupdate apa-apa yang perlu. Hehe!

Pagi-pagi lagi si Teyka dah bbm. Ha bosanlah tu kan. Takpelah aku kawan yang baik kononnya so layankan je :) Mihmihmihhh. 



Gigih semalam buat birthday card ni. Yelah takda kerja sangat kan so kita isikan masa lapang kita dengan buat benda-benda yang remeh temeh ni. Heheh. Habis aku godek Vector punya website untuk cari yang sesuai. Akhirnya dapatlah yang macam ni. Malas nak fancy sangat sebab sepupu aku ni lelaki. Kalau perempuan, aku dah letak snow white semua dah. Hahhaa.

So Happy Birthday Aliff Farizwan. Selamat Hari Ulangtahun yang ke 12 tahun. Semoga menjadi anak yang baik kepada ibu dan ayah awak, panjang umur, dan belajar bersungguh-sungguh. Nak UPSR dah kan? 

Pagi tadi ibu ayah dia iaitu busu dengan paksu aku bagi dia heli. Gembira bukan main dia sebab dia request heli tu dah seminggu rasanya. Dia risau gilaa kot-kot tak dapat hadiah masa birthday, yelah busu aku kan tengah pantang. Alhamdulillah dia happy.

Ok bye.

No comments:

Post a Comment