Wednesday, January 11, 2012

pantry

Faizahazmi sudah berpindah tempat seperti yang dijanjikan. Yes Faizahazmi berada didepan Pantry. Kasi gambar okay?! Hahaha. Apa boleh buat? Ni lah nasib seorang pereka yang takde result
-______________-‘’

tempat ni okaylah sebab ada wayar internt sendiri dan paling penting aircond sendiri! Hahaha. Korang ada? Tapi yang tak best bila Miss kuatkan volume aircond ni. So tak macam beku pulak aku bawah aircond ni. Semua orang tanya “Faizah tak sejuk ke?” eh kakak-kakak sekalian, sudah saya mention di Twitter saya yang harini office sangatlah SEJUK! Atau lebih mulia saya katakan TEMPAT saya ni sangat sejuk! Serious kalau letak air panas pun, confirm boleh jadi air sejuk macam baru keluar dari freezer kat rumah aku tu.

Tugas harini diberi oleh Kak Izan. Kena buat Sivik Tingkatan 1. Dari practical sampai jadi staff, kerja asyik sama je. Tak mencabar langsung!

Kau nak kerja apa lagi Faizah oiii? Kang dorang suruh kau duduk warehouse, kau merungut! Lalalalla watever eh.

Harini lunch dengan abang kakak office. Hahaha biasanya memang dengan dorang lah pun =___= kesian Kak Fiza, dia sakit perut je. Kalau ada award staff paling banyak pegi toilet dalam 1 hari, hahah for sure Kak Fiza boleh menang! Haahaha sorry kak, gurau je. Yang pintu belakang tu lah Pantry.

No comments:

Post a Comment