Monday, January 16, 2012

2 hari lagi Bf’s birthday. Wahahaa, confirm kawan-kawan Faizahazmi dah tau siapa? Hahaah. Aku punya blog, so sukati aku lah siapa nak jadi bf aku tu. Kahkahkah :D

Ada orang kepingin sama SATE! Hahah macam orang mengidam je. Dasyat betul selera orang-orang zaman sekarang ni. Pizza la, sate lah. Dah sate, nak mcd pulak. Uik, selere unta ke apa ni? Ahahhaha

Harini tak berapa nak sihat. Sakit 1 badan. Malam tadi panas sikit, ni pagi tiba-tiba elok. Nampak sangat suruh kerja. So harini taknak senyum, boleh? Ma pun tak sihat, so ma mc. Wahhh ma tak sihat dapat mc, saya tak sihat kena pergi kerja. Pe cite?

Pagi-pagi kaki dah krem sebab bersila setengah jam sambil ngadap Metro. KFCM bakal jutawan! Untung Dahlia Teck :) ah aku dah start merepek pepagi ni. Nak main game.

Dang! Apa yang terjatuh? Takde pape yang terjadi pun actually, saje nak buat effect pepagi ni. XM makin lama makin hilang derianya. Macam dah suruh angkat baru je? Mana taknya da hampir 3 tahun pakai maka terjadilah terbukak sana, sini tak dengar. Haishh, duit oh duit.

Oleh itu, marilah kita bekerja bersungguh-sungguh demi pertukaran XM. Dari haritu duk fikir nak tukar XM dengan apa ye? Siap berbincang dengan abg Denan, apa jenis yang okay? Dia syorkan pkai touch punya. Errr saya tak minat la bang! Tunggu jelah nanti.

Urat belakang dah berbunyi, prak! Sakit oi -__________-‘

Kbai.

No comments:

Post a Comment