Friday, January 13, 2012

makanan

Salam 1 Malaysia. Bajet budak Tourism dekat kolej jap. Hehe. Amy, jangan marah ye! Harini ada semangat sikit nak buat kerja-kerja ni semua walaupun dalam cuaca yang SEJUK dekat meja ni. Eh betullah sejuk sangat okay. Kalau boleh bawak toto tu, dah bawak la datang office ni. Hahaha! Dah pakai sweter pun tak jalan gak ni.

So Faizah, kau jangan mengada nak pegi Genting ke apa ke? Kau duduk office diam-diam, ha da dapat rasa suasana Genting. CIS!

Harini pulak rasa macam kreatif sikit. Sikit jelah, puas godek file CorelDRAW ni, nak cari gambar cantik, walhal takdelah cantik mana pun, tukar sana sikit tukar ini sikit, kreatif ah jadinya ^_______________^

Office pun sunyi je pagi ni. Takde sape nak bebual dengan aku lagi. Ah kau tunggu lunch karang, adalah yang cakap dengan kau Faizah oii! Bosan ah duk belakang ni =__= semua tekun je buat keje, dapat kat aku, ha aku bantai main game tu, eh sekarang ni dah pegang title SENIOR PASTRY CHEF okay! So sesapa nak tempah kek tak? Hahahaha!

Eh kawan-kawan dah buat list nak mintak saya belanje dorang. Antaranya
 Naik bot dekat Mines -.- kayap aku.
 Ice cream BR. Amboii kau!
 McD. Ni takpe kot? Fav pulak.
 Pizza. Permintaan adik.
 Dominos. Cik Farah’s fav
 Duit belanje. Ha ni aku tak gemar. Hafiz Azmi oh acik. Kayap aku!

Tu jelah kot buat masa sekarang. Baru seminggu kerja, list belanje dah macam 2 muka surat. Kahkahkahh. Ada rezeki korang, adalah okay. Pegi berdoa cepat :) Insyaallah akan saya tunaikan.

Lah baru perasan, dalam minggu ni 2 kali pakai tshirt yang sama =_= macamana ada amik gambar, tengok sekali sama baju. Selasa dah pakai, harini pakai lagi. Careless la kau =__=

Sambil buat kerja yang kreatif tu, hiihihi, sambil makan Potato Crisp. Ha, harini ada bawak bekal nasi + kari ikan tongkol + Cocopie + Epal juice kotak + potato crisp + choca choki. Ha amik makanan aku! Hahah, macam nak duduk situ kan?

Akhirnya cocopie favku ada jugak dalam beg ni. Suka!

Menjak duduk bawah aircond ni, perut ni kejap je dah lapar. So pagi tadi, pegi borong deat 7e tu belilah pape yang patut, so tulah hasilnya. Eh nasi + kari ikan tongkol tu Ma yang masak ye :)

No comments:

Post a Comment