Friday, November 14, 2014

REVIEW: 4U2 Dreamgirl Twist and Shout Full Colour Lipstick

Assalamualaikum.

It's time for some product review. Sorry sangat sebab dah lama tak review. Bukan apa, takda masa. Since ni tengah free, dan ada gambar, moleklah kita review barang yang kita dapat ni. 

Inilah dia 4U2 Dreamgirl Twist and Shout Full Colour Lipstick! Amagad! Korang mesti tak percaya yang aku akan review lipstick kan? Hahaha aku pun! Tak pernah imagine pun. Thanks to HiShop.
 
 

Since aku dah pakai lipstick ni dah .. hmm aku lupa bila aku start pakai. Lama dah rasanya? bagi aku lipstick ni tak meninggalkan kesan pun dekat mana-mana. Dan lipstick ni tidak kekal lama dibibir ye. So memang kena standby lipstick ni dalam poket/bag sentiasa. Senanglah nak touch up. Dan aku bukan manusia yang gigih nak touch up sentiasa. Kalau rajin, ye aku buat. Kalau datang perangai malas aku, nan ado aku nak buat semua tu. Haha.

Sampai ke harini, lipstik ni masih ada lagi. Sebab aku jarang guna. Aku pakai kalau rasa nak pakai, since bibir aku kering. Kalau korang nak try warna ni, korang boleh click link ni 4U2 Dreamgirl Twist and Shout Full Colour Lipstick No 05

So selamat mencuba dan membeli belah korang! Oh jangan lupa pilih freegift jugak okay? Aku nak feeling Dato' Siti so aku pilih Dermagic. Memang magic uolls! Kekeke. Untuk bulan ni, aku tengok freegift sample tinggal dua produk je lagi. Cepat!

Kbai!

No comments:

Post a Comment